Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Binnenkort 18
Opdrachtgever:
Agis Zorgverzekeringen
Bureau:
YoungWorks
Datum eerste publicatie:
01/03/2011
url:
https://www.facebook.com/binnenkort18
Categorie:
Online Campagne

Credits

Concept:
Cees Dingler, Jeroen Vroegen
Art Direction / Design:
Arno de Jong, SuperHeroes
Copy / Redactie:
Chris Silos, Martijn de Vreeze, SuperHeroes
Interaction Design:
Superheroes
Technische realisatie:
Magic Bullet
Account:
Arco Bregman, Anouk Last, Lisanne de Ronden
Verantwoordelijk bij klant:
Dimphy van Heusden, Ingrid van Kampen, Bjurn Kolbeek


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Online Campagne

Projectbeschrijving
Binnenkort 18? Dan ben je nog niet jarig!
TakeCareNow! - het jongerenlabel van Agis Zorgverzekeringen - breekt met de conventies in de markt. Het is het eerste merk dat zich richt op 17 jarige jongeren, de groep van de toekomstige verzekerden. Deze jongeren wordt verteld dat 18 worden erg stoer en leuk is maar ook nadelen heeft. Spokesman Stitchy vertelt op Facebook zijn (gruwelijke) verhaal over wat er mis kan gaan als je niet goed verzekerd bent.
Voor/over product of dienst
Agis Zorgverzekeringen
TakeCareNow! is het jongerenlabel (18 tot 30 jaar)  van Agis Zorgverzekeringen. Iedereen vanaf 18 jaar is verplicht een eigen zorgverzekering te sluiten op naam.
Doelgroep(en)
17-jarigen die met 18 jaar verplicht zijn een zorgverzekering af te sluiten.