Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Microsoft, de telefoon van Britt
Opdrachtgever:
Microsoft
Bureau:
Kumpany
Datum eerste publicatie:
12/10/2011
url:
http://www.award-entries.nl/microsoft/detelefoonvanbritt/spinawards
Categorie:
Online Campagne
Content
Website
Media-Inzet

Credits

Concept:
Edsard Schutte, Robbie Verdoes, Yves Kummer
Art Direction / Design:
Marc van Wageningen, Ingrid Mesman, Juliette Verberne, Sjoerd Bongertman, Nikki de la Rambelje
Copy / Redactie:
Edsard Schutte
Interaction Design:
Jordi Buskermolen, Edward Tetteroo (thispagecannotbefound.com)
Technische realisatie:
Thispagecannotbefound, Adrime
Account:
Roel van Veen, Yves Kummer, Jimmy Fock
Verantwoordelijk bij klant:
Lynnet Hesselman, Pieter Koppen, Tako Feron


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Online Campagne

Projectbeschrijving
Om het nieuwe besturingssysteem Windows 7.5 voor smartphones op een opvallende manier te lanceren en mensen het zelf te laten ervaren, bedachten we een sociaal experiment met Britt Dekker.
De winnares van ‘Echte Meisjes in de Jungle’ kreeg gedurende een week een splinternieuwe Windows Phone mee, die gekoppeld werd aan een virtuele telefoon online. Zo kon je 24 uur per dag, 7 dagen per week meekijken op haar mobieltje en volgen wat ze aan het doen was.
Alles wat ze postte op Twitter en Facebook, ieder mailtje en al haar foto’s en video’s waren live te zien. Zelfs haar agenda en haar contactpersonenlijst waren openbaar.
Voor/over product of dienst
Microsoft maakt software voor o.a. PC’s, laptops en smartphones. De campagne richte zich specifiek op het nieuwe besturingssysteem voor smartphones Windows 7.5
Doelgroep(en)
Jongeren, 18 tot 35 jaar


Case omschrijving: Content

Projectbeschrijving
Om het nieuwe besturingssysteem Windows 7.5 voor smartphones op een opvallende manier te lanceren en mensen het zelf te laten ervaren, bedachten we een sociaal experiment met Britt Dekker.
De winnares van ‘Echte Meisjes in de Jungle’ kreeg gedurende een week een splinternieuwe Windows Phone mee, die gekoppeld werd aan een virtuele telefoon online. Zo kon je 24 uur per dag, 7 dagen per week meekijken op haar mobieltje en volgen wat ze aan het doen was.
Alles wat ze postte op Twitter en Facebook, ieder mailtje en al haar foto’s en video’s waren live te zien. Zelfs haar agenda en haar contactpersonenlijst waren openbaar.
Voor/over product of dienst
Microsoft maakt software voor o.a. PC’s, laptops en smartphones. De campagne richte zich specifiek op het nieuwe besturingssysteem voor smartphones Windows 7.5
Doelgroep(en)
Jongeren, 18 tot 35 jaar


Case omschrijving: Website

Projectbeschrijving
Om het nieuwe besturingssysteem Windows 7.5 voor smartphones op een opvallende manier te lanceren en mensen het zelf te laten ervaren, bedachten we een sociaal experiment met Britt Dekker.
De winnares van ‘Echte Meisjes in de Jungle’ kreeg gedurende een week een splinternieuwe Windows Phone mee, die gekoppeld werd aan een virtuele telefoon online. Zo kon je 24 uur per dag, 7 dagen per week meekijken op haar mobieltje en volgen wat ze aan het doen was.
Alles wat ze postte op Twitter en Facebook, ieder mailtje en al haar foto’s en video’s waren live te zien. Zelfs haar agenda en haar contactpersonenlijst waren openbaar.
Voor/over product of dienst
Microsoft maakt software voor o.a. PC’s, laptops en smartphones. De campagne richte zich specifiek op het nieuwe besturingssysteem voor smartphones Windows 7.5
Doelgroep(en)
Jongeren, 18 tot 35 jaar


Case omschrijving: Media-Inzet

Projectbeschrijving
Om het nieuwe besturingssysteem Windows 7.5 voor smartphones op een opvallende manier te lanceren en mensen het zelf te laten ervaren, bedachten we een sociaal experiment met Britt Dekker.
De winnares van ‘Echte Meisjes in de Jungle’ kreeg gedurende een week een splinternieuwe Windows Phone mee, die gekoppeld werd aan een virtuele telefoon online. Zo kon je 24 uur per dag, 7 dagen per week meekijken op haar mobieltje en volgen wat ze aan het doen was.
Alles wat ze postte op Twitter en Facebook, ieder mailtje en al haar foto’s en video’s waren live te zien. Zelfs haar agenda en haar contactpersonenlijst waren openbaar.
Voor/over product of dienst
Microsoft maakt software voor o.a. PC’s, laptops en smartphones. De campagne richte zich specifiek op het nieuwe besturingssysteem voor smartphones Windows 7.5
Doelgroep(en)
Jongeren, 18 tot 35 jaar