Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Playlist van je leven
Opdrachtgever:
KPN
Bureau:
Energize | Code d'Azur
Datum eerste publicatie:
07/11/2011
url:
http://dev.codedazur.eu/playlistvanjeleven
Categorie:
Crossmedia
Online Campagne
Innovation

Credits

Concept:
Eelco Anneveldt, Richard de Jong, Sjoerd Goderie
Art Direction / Design:
Jeroen Bijl
Copy / Redactie:
Eelco Anneveldt
Interaction Design:
Michiel Meiberg
Technische realisatie:
Marlu Groen, Nazario Pulido, Jeroen Flamman, Rick Schoo
Account:
Elles Looman, Arjen Bultje
Verantwoordelijk bij klant:
Roland Ykel, Jasper Fortuin, Rogier Zimmer, Sonja Vroling


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Crossmedia

Projectbeschrijving
Per november 2011 biedt KPN voor haar Alles-in-een Pakket abonnee's gratis Spotify Premium aan. Een rijke propositie bovenop de pakketten van KPN. Alleen… niet iedereen kent Spotify. Deze campagne heeft als doel om Spotify van KPN bij een breed publiek onder de aandacht te brengen. Spotify staat voor onbeperkt genieten van je favoriete muziek, waar en wanneer je dat maar wilt. Vanuit een online bibliotheek met miljoenen nummers. Met daarin ook de nummers waar je vroeger zo van hebt genoten. De nummers die een belangrijke rol speelden in je leven en die je anno nu weer een 'oh ja' moment geven. Om deze emotie op te spelen en de rijkheid van Spotify meteen te laten ervaren hebben we “De Playlist Van Je Leven” ontwikkeld. Een online applicatie die je meeneemt in een muzikale reis van je jeugd tot nu.
Voor/over product of dienst
Nieuwe en bestaande Alles-in-één klanten krijgen sinds november 2011 gratis toegang tot Spotify Premium, een online muziekdienst met miljoenen nummers ter waarde van 10 euro per maand. Spotify is een muziekdienst op internet waarmee je naar muziek kunt luisteren en biedt een verzameling van miljoenen nummers. Hiervoor moet je eerst de Spotify client downloaden. De nummers die je wilt beluisteren, worden naar je toegestuurd en tegelijk afgespeeld; het zogeheten streaming-principe. Inmiddels heeft Spotify verschillende extra functionaliteiten die het ontdekken delen van muziek makkelijk maken.
Doelgroep(en)
Mannen en vrouwen (35-50 jaar met en zonder kinderen) die al jaren geen fysieke muziek meer kopen. Ze zijn overgestapt naar digitale muziek, maar kennen Spotify nog niet.


Case omschrijving: Online Campagne

Projectbeschrijving
Per november 2011 biedt KPN voor haar Alles-in-een Pakket abonnee's gratis Spotify Premium aan. Een rijke propositie bovenop de pakketten van KPN. Alleen… niet iedereen kent Spotify. Deze campagne heeft als doel om Spotify van KPN bij een breed publiek onder de aandacht te brengen. Spotify staat voor onbeperkt genieten van je favoriete muziek, waar en wanneer je dat maar wilt. Vanuit een online bibliotheek met miljoenen nummers. Met daarin ook de nummers waar je vroeger zo van hebt genoten. De nummers die een belangrijke rol speelden in je leven en die je anno nu weer een 'oh ja' moment geven. Om deze emotie op te spelen en de rijkheid van Spotify meteen te laten ervaren hebben we “De Playlist Van Je Leven” ontwikkeld. Een online applicatie die je meeneemt in een muzikale reis van je jeugd tot nu.
Voor/over product of dienst
Nieuwe en bestaande Alles-in-één klanten krijgen sinds november 2011 gratis toegang tot Spotify Premium, een online muziekdienst met miljoenen nummers ter waarde van 10 euro per maand. Spotify is een muziekdienst op internet waarmee je naar muziek kunt luisteren en biedt een verzameling van miljoenen nummers. Hiervoor moet je eerst de Spotify client downloaden. De nummers die je wilt beluisteren, worden naar je toegestuurd en tegelijk afgespeeld; het zogeheten streaming-principe. Inmiddels heeft Spotify verschillende extra functionaliteiten die het ontdekken delen van muziek makkelijk maken.
Doelgroep(en)
Mannen en vrouwen (35-50 jaar met en zonder kinderen) die al jaren geen fysieke muziek meer kopen. Ze zijn overgestapt naar digitale muziek, maar kennen Spotify nog niet.


Case omschrijving: Innovation

Projectbeschrijving
Per november 2011 biedt KPN voor haar Alles-in-een Pakket abonnee's gratis Spotify Premium aan. Een rijke propositie bovenop de pakketten van KPN. Alleen… niet iedereen kent Spotify. Deze campagne heeft als doel om Spotify van KPN bij een breed publiek onder de aandacht te brengen. Spotify staat voor onbeperkt genieten van je favoriete muziek, waar en wanneer je dat maar wilt. Vanuit een online bibliotheek met miljoenen nummers. Met daarin ook de nummers waar je vroeger zo van hebt genoten. De nummers die een belangrijke rol speelden in je leven en die je anno nu weer een 'oh ja' moment geven. Om deze emotie op te spelen en de rijkheid van Spotify meteen te laten ervaren hebben we “De Playlist Van Je Leven” ontwikkeld. Een online applicatie die je meeneemt in een muzikale reis van je jeugd tot nu.
Voor/over product of dienst
Nieuwe en bestaande Alles-in-één klanten krijgen sinds november 2011 gratis toegang tot Spotify Premium, een online muziekdienst met miljoenen nummers ter waarde van 10 euro per maand. Spotify is een muziekdienst op internet waarmee je naar muziek kunt luisteren en biedt een verzameling van miljoenen nummers. Hiervoor moet je eerst de Spotify client downloaden. De nummers die je wilt beluisteren, worden naar je toegestuurd en tegelijk afgespeeld; het zogeheten streaming-principe. Inmiddels heeft Spotify verschillende extra functionaliteiten die het ontdekken delen van muziek makkelijk maken.
Doelgroep(en)
Mannen en vrouwen (35-50 jaar met en zonder kinderen) die al jaren geen fysieke muziek meer kopen. Ze zijn overgestapt naar digitale muziek, maar kennen Spotify nog niet.