Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Kiss the world happy 2012
Opdrachtgever:
I Amsterdam - Amsterdam Partners
Bureau:
BeyenMeyer
Datum eerste publicatie:
15/12/2011
url:
http://kisstheworldhappy2012.com/
Categorie:
Crossmedia
Media-Inzet

Credits

Concept:
Karel Beijen, Yvo de Lange, Henk Oortwijn
Art Direction / Design:
Yvo de Lange
Copy / Redactie:
Henk Oortwijn
Interaction Design:
Thispagecannotbefound
Technische realisatie:
Thispagecannotbefound
Account:
Peter Hoitinga, Fleur van den Donk, Tom Kelder
Verantwoordelijk bij klant:
Frans van der Avert , Geerte Udo, Sebas van der Sangen, Bapke Wiebols


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Crossmedia

Projectbeschrijving
'Kiss the world Happy 2012'
I Amsterdam wil haar buitenlandse gasten, die in de decembermaand een bezoek aan de stad Amsterdam brengen, op een opvallende manier een gelukkig nieuwjaar wensen, o.a. op het Overhoeksgebouw aan 't IJ. Via deze nieuwjaarscampagne kunnen zijzelf bovendien hun nieuwsjaarswens in de vorm van een kus delen met de rest van de wereld via een speciale campagnesite en de facebookpagina van I Amsterdam.
Voor/over product of dienst
Amsterdam Partners is het platform voor overheid, industrie, de regio en organisaties met marketing en promotionele doelen. Opgezet om alle partijen die zich bezig houden met city marketing van Amsterdam te verenigen. Het doel van Amsterdam Partners is om Amsterdam en omliggende regio te promoten en het imago van de stad te verbeteren bij relevante doelgroepen in binnen-en buitenland. De verbetering en versterking van het profiel van Amsterdam wordt gestuurd vanuit een eenduidig concept om de stad in binnen- en buiteland te positioneren: Amsterdam is onderscheidend door haar combinatie van creativiteit, innovatie en handelsgeest.
 
I amsterdam is hierbij het motto van Amsterdam en haar bewoners.
Zeg je I amsterdam dan zeg je: ik kies voor Amsterdam en nergens anders voor.
Het drukt trots uit, zelfvertrouwen en enthousiasme. Het is ons eigen persoonlijke endorsement. Met  I Amsterdam wijzen we naar alle voordelen, kansen en mogelijkheden die Amsterdam biedt.
Doelgroep(en)
Primair:



buitenlandse gasten (toeristen en zakelijke bezoekers) die in december 2011 Amsterdam bezoeken

Secundair:

bewoners van Amsterdam en Nederlandse toeristen


Case omschrijving: Media-Inzet

Projectbeschrijving
'Kiss the world Happy 2012'
I Amsterdam wil haar buitenlandse gasten, die in de decembermaand een bezoek aan de stad Amsterdam brengen, op een opvallende manier een gelukkig nieuwjaar wensen, o.a. op het Overhoeksgebouw aan 't IJ. Via deze nieuwjaarscampagne kunnen zijzelf bovendien hun nieuwsjaarswens in de vorm van een kus delen met de rest van de wereld via een speciale campagnesite en de facebookpagina van I Amsterdam.
Voor/over product of dienst
Amsterdam Partners is het platform voor overheid, industrie, de regio en organisaties met marketing en promotionele doelen. Opgezet om alle partijen die zich bezig houden met city marketing van Amsterdam te verenigen. Het doel van Amsterdam Partners is om Amsterdam en omliggende regio te promoten en het imago van de stad te verbeteren bij relevante doelgroepen in binnen-en buitenland. De verbetering en versterking van het profiel van Amsterdam wordt gestuurd vanuit een eenduidig concept om de stad in binnen- en buiteland te positioneren: Amsterdam is onderscheidend door haar combinatie van creativiteit, innovatie en handelsgeest.
 
I amsterdam is hierbij het motto van Amsterdam en haar bewoners.
Zeg je I amsterdam dan zeg je: ik kies voor Amsterdam en nergens anders voor.
Het drukt trots uit, zelfvertrouwen en enthousiasme. Het is ons eigen persoonlijke endorsement. Met  I Amsterdam wijzen we naar alle voordelen, kansen en mogelijkheden die Amsterdam biedt.
Doelgroep(en)
Primair:



buitenlandse gasten (toeristen en zakelijke bezoekers) die in december 2011 Amsterdam bezoeken

Secundair:

bewoners van Amsterdam en Nederlandse toeristen