Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
De Maffe Marathon
Opdrachtgever:
De Bijenkorf
Bureau:
Selmore / Selmore Lynx
Datum eerste publicatie:
07/03/2011
url:
http://www.prijsinzendingen.nl/de-maffe-marathon/
Categorie:
Game
Design

Credits

Concept:
Edward van der Veen, Roy Frencken, Peter van Driel, Marcel Vosse
Art Direction / Design:
Edward van der Veen, Roy Frencken, Peter van Driel
Copy / Redactie:
Edward van der Veen, Marcel Vosse
Interaction Design:
Mark Vertegaal
Technische realisatie:
Mark Vertegaal
Account:
Gert Jan Guldemond, Rosanne de Jong
Verantwoordelijk bij klant:
Mark Robbers, Eva Vermeulen, Bianca Koot


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Game

Projectbeschrijving
De Bijenkorf organiseerde dit jaar voor de derde keer De Maffe Marathon. Een 12-daags verkoopevenement waar iedereen zijn of haar verlangen naar de mooiste merken kan voeden. Om het brede aanbod ruim op tijd bekend te maken en om klanten van de Bijenkorf al voor aanvang actief bij de Maffe Marathon te betrekken, is een online spel bedacht: De Maffe Lijst.
Met de Maffe Lijst, een spel dat is gebaseerd op het ‘Paper, Rock, Scissor principe’, konden spelers hun favoriete producten uit het aanbod van de Maffe Marathon winnen.
Door je eigen Maffe Lijst samen te stellen, raakten spelers automatisch bekend met de aanbiedingen en werd het verlangen naar de favorieten ‘spelenderwijs’ aangewakkerd.
Voor/over product of dienst
De Bijenkorf is hèt toonaangevende warenhuis van Nederland en is uniek met aansprekende evenementen, verschillende magazines en spraakmakende etalages.
Tot het assortiment van de Bijenkorf behoren internationale topmerken en eigen merken op het gebied van mode, cosmetica, accessoires, wonen, media en reizen.
De Maffe Marathon is een jaarlijks terugkerend verkoopevenement. Onder het motto ‘Voed je verlangen’ worden klanten uitgenodigd om 12 dagen lang te profiteren van de mooiste merken voor maffe prijzen.
Doelgroep(en)
Hoewel alle liefhebbers van de Bijenkorf tot de doelgroep behoren, is De Maffe Lijst speciaal ontwikkeld voor bezoekers van de Bijenkorf website die daar het Maffe Marathon boekje hebben aangevraagd.


Case omschrijving: Design

Projectbeschrijving
De Bijenkorf organiseerde dit jaar voor de derde keer De Maffe Marathon. Een 12-daags verkoopevenement waar iedereen zijn of haar verlangen naar de mooiste merken kan voeden. Om het brede aanbod ruim op tijd bekend te maken en om klanten van de Bijenkorf al voor aanvang actief bij de Maffe Marathon te betrekken, is een online spel bedacht: De Maffe Lijst.
Met de Maffe Lijst, een spel dat is gebaseerd op het ‘Paper, Rock, Scissor principe’, konden spelers hun favoriete producten uit het aanbod van de Maffe Marathon winnen.
Door je eigen Maffe Lijst samen te stellen, raakten spelers automatisch bekend met de aanbiedingen en werd het verlangen naar de favorieten ‘spelenderwijs’ aangewakkerd.
Voor/over product of dienst
De Bijenkorf is hèt toonaangevende warenhuis van Nederland en is uniek met aansprekende evenementen, verschillende magazines en spraakmakende etalages.
Tot het assortiment van de Bijenkorf behoren internationale topmerken en eigen merken op het gebied van mode, cosmetica, accessoires, wonen, media en reizen.
De Maffe Marathon is een jaarlijks terugkerend verkoopevenement. Onder het motto ‘Voed je verlangen’ worden klanten uitgenodigd om 12 dagen lang te profiteren van de mooiste merken voor maffe prijzen.
Doelgroep(en)
Hoewel alle liefhebbers van de Bijenkorf tot de doelgroep behoren, is De Maffe Lijst speciaal ontwikkeld voor bezoekers van de Bijenkorf website die daar het Maffe Marathon boekje hebben aangevraagd.