Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Ondernemers Jackpot van Vodafone
Opdrachtgever:
Vodafone
Bureau:
We Are Blossom
Datum eerste publicatie:
27/02/2012
Categorie:
Online Campagne

Credits

Concept:
Ralf van Lieshout en Floris van den Elshout
Art Direction / Design:
Arne Balk (art director), Harm Denissen, Nicola Moffatt
Copy / Redactie:
Floris van den Elshout
Technische realisatie:
Michel Hoogenboom (front-end), Rene Martens, Ceryl Wiltink (Software Developers)
Account:
Ninke Bout (Blue Mango Interactive) Ralf van Lieshout (We Are Blossom)
Verantwoordelijk bij klant:
Dennis van der Horst (Online CRM Marketeer), Steven Schmitz (Manager online brand marketing), Onno Halsema (Manager online sales), Renate van den Hengel (Online brand marketeer), Joost Vossen (Manager Marketing Soho), Marco de Mooij (Segment Marketeer Soh


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Online Campagne

Projectbeschrijving
Vodafone wil ondernemers ondersteunen en stimuleren om slimmer te  ondernemen, mobiel te werken en te innoveren. Met de Ondernemers Jackpot van Vodafone maakten alle ondernemers van Nederlands kans op een stevige investering in hun bedrijf. Een jackpot van 30.000 euro plus een businesscoach (die de winnaar helpt om het bedrag slim te investeren) en vier extra prijzen van 5.000 euro. Het enige wat ondernemers hiervoor moesten doen was zich inschrijven met hun bedrijfsgegevens.
Voor/over product of dienst
Vodafone biedt een breed portfolio aan mobiele en geïntegreerde communicatieoplossingen voor ondernemers.
Doelgroep(en)
Kleinzakelijke ondernemers in het Small office Home office segment (1 – 30 fte). binnen Nederland. Focus op ondernemers tussen 1 – 10 fte.