Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Zillveren Kruis Achmea vertelt haar verhaal via MSN.nl
Opdrachtgever:
Zilveren Kruis Achmea
Bureau:
OMD
Datum eerste publicatie:
15/11/2012
url:
http://lifestyle.nl.msn.com/specials/zilverenkruis
Categorie:
Media-Inzet

Credits

Concept:
OMD Casper van der Waal
Art Direction / Design:
Zilveren Kruis Achmea
Copy / Redactie:
MSN.nl
Interaction Design:
MSN.nl
Technische realisatie:
MSN.nl
Account:
Vivian van der Heyden
Verantwoordelijk bij klant:
Yvonne Goos


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Media-Inzet

Projectbeschrijving
Zilveren Kruis Achmea en OMD hebben Microsoft benaderd voor het uitwerken van een concept waarbij het Zilveren Kruis Achmea verhaal verteld werd aan een brede doelgroep consumenten. Dit verhaal Behelste vooral de proposite van Zilveren Kruis Achmea met betrekking tot "vraag en antwoord". Achmea wilde aan consumenten tonen dat zij bij uitstek de zorgverzekeraar zijn waar consumenten op hun vragen over zorgverzekeringen een passend antwoord konden krijgen. Deze propositie is uitgelicht binnen een redactioneel opgezet channel op MSN.nl. Deze content werd in een periode van een maand redactioneel aangejaagd op basis van onderwerpen die relevant waen voor de doelgroep. Ruim 100.000 unieke personen zijn in deze periode op het channel geweest en hebben daar ruim 3 minuten aan tijd doorgebracht binnen de Zilveren Kruis Achmea omgeving. Content bestond onder ander uit vragen en antwoorden, test je kennis over de basisverzekering, polls en artikelen.
Voor/over product of dienst
Zorgverzekering
Doelgroep(en)
MV 18-35 jaar