Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
The App Book
Opdrachtgever:
Accenture Nederland
Bureau:
Fitzroy Amsterdam
Datum eerste publicatie:
22/11/2011
url:
http://itunes.apple.com/nl/app/next-ten/id473948616?mt=8
Categorie:
Mobile
Design
Content
Innovation

Credits

Concept:
Jur Baart, Merlijn Vliet, Wouter Vanhearen
Art Direction / Design:
Jur Baart, Merlijn Vliet, Wouter Vanhearen
Copy / Redactie:
Mike Croall, Garry Piggott
Interaction Design:
Jur Baart, Merlijn Vliet, Wouter Vanhearen
Technische realisatie:
Fitzroy Amsterdam
Account:
Nazli Parlayan
Verantwoordelijk bij klant:
Jort Possel, Barbara Vonken


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Mobile

Projectbeschrijving
Om Accenture neer te zetten als innovatieve diensteverlener werd naar aanleiding van haar tienjarig bestaan een bijzonder relatiegeschenk ontwikkeld: The App Book.
Een hybride boek (fysiek boek + Iphone App) waarin tien vooraanstaande Nederlandse denkers en doeners, zoals Rem Koolhaas, Onno Ruding en Boris Veldhuijzen van Zanten, hun visie op de industrie voor de komende tien jaar.
Het doel van dit bijzondere boek was enerzijds klanten innovatief te verrassen. En anderszijds een relatiegeschenk te ontwikkelen die aandacht zou krijgen op blogs (earned media). Een nieuw fenomeen voor Accenture.
Het boek werd op vele internationale blogs als innovatief en baanbrekend beschouwd. En werd onlangs bekroond bij The FWA. Dit was precies de doelstelling bij het ontwikkelen van dit relatiegeschenk.
Voor/over product of dienst
Dit project had betrekking op het corporate merk Accenture Nederland.
Doelgroep(en)
Klanten en relaties van Accenture Nederland


Case omschrijving: Design

Projectbeschrijving
Om Accenture neer te zetten als innovatieve diensteverlener werd naar aanleiding van haar tienjarig bestaan een bijzonder relatiegeschenk ontwikkeld: The App Book.
Een hybride boek (fysiek boek + Iphone App) waarin tien vooraanstaande Nederlandse denkers en doeners, zoals Rem Koolhaas, Onno Ruding en Boris Veldhuijzen van Zanten, hun visie op de industrie voor de komende tien jaar.
Het doel van dit bijzondere boek was enerzijds klanten innovatief te verrassen. En anderszijds een relatiegeschenk te ontwikkelen die aandacht zou krijgen op blogs (earned media). Een nieuw fenomeen voor Accenture.
Het boek werd op vele internationale blogs als innovatief en baanbrekend beschouwd. En werd onlangs bekroond bij The FWA. Dit was precies de doelstelling bij het ontwikkelen van dit relatiegeschenk.
Voor/over product of dienst
Dit project had betrekking op het corporate merk Accenture Nederland.
Doelgroep(en)
Klanten en relaties van Accenture Nederland


Case omschrijving: Content

Projectbeschrijving
Om Accenture neer te zetten als innovatieve diensteverlener werd naar aanleiding van haar tienjarig bestaan een bijzonder relatiegeschenk ontwikkeld: The App Book.
Een hybride boek (fysiek boek + Iphone App) waarin tien vooraanstaande Nederlandse denkers en doeners, zoals Rem Koolhaas, Onno Ruding en Boris Veldhuijzen van Zanten, hun visie op de industrie voor de komende tien jaar.
Het doel van dit bijzondere boek was enerzijds klanten innovatief te verrassen. En anderszijds een relatiegeschenk te ontwikkelen die aandacht zou krijgen op blogs (earned media). Een nieuw fenomeen voor Accenture.
Het boek werd op vele internationale blogs als innovatief en baanbrekend beschouwd. En werd onlangs bekroond bij The FWA. Dit was precies de doelstelling bij het ontwikkelen van dit relatiegeschenk.
Voor/over product of dienst
Dit project had betrekking op het corporate merk Accenture Nederland.
Doelgroep(en)
Klanten en relaties van Accenture Nederland


Case omschrijving: Innovation

Projectbeschrijving
Om Accenture neer te zetten als innovatieve diensteverlener werd naar aanleiding van haar tienjarig bestaan een bijzonder relatiegeschenk ontwikkeld: The App Book.
Een hybride boek (fysiek boek + Iphone App) waarin tien vooraanstaande Nederlandse denkers en doeners, zoals Rem Koolhaas, Onno Ruding en Boris Veldhuijzen van Zanten, hun visie op de industrie voor de komende tien jaar.
Het doel van dit bijzondere boek was enerzijds klanten innovatief te verrassen. En anderszijds een relatiegeschenk te ontwikkelen die aandacht zou krijgen op blogs (earned media). Een nieuw fenomeen voor Accenture.
Het boek werd op vele internationale blogs als innovatief en baanbrekend beschouwd. En werd onlangs bekroond bij The FWA. Dit was precies de doelstelling bij het ontwikkelen van dit relatiegeschenk.
Voor/over product of dienst
Dit project had betrekking op het corporate merk Accenture Nederland.
Doelgroep(en)
Klanten en relaties van Accenture Nederland