KLM voor derde jaar op rij grote winnaar bij SpinAwards

Gepubliceerd op donderdag 11 april 2013, 20:00

Acht gouden en twintig zilveren SpinAwards uitgereikt

Amsterdam, 11 april 2013 - Op 11 april werden al weer voor de 15e keer de SpinAwards uitgereikt, de populairste vakprijs op het gebied van digitale media. De KLM kreeg voor het derde jaar op rij de titel ‘Opdrachtgever van het jaar’ en bewijst opnieuw, met maar liefst twee keer goud en vier keer zilver, dat ze tot de top behoren op het gebied van digitale media. Bureau van het jaar 2013 werd ACHTUNG!, dat deze titel ook al won bij de SpinAwards editie 2009. Zij gingen dit jaar naar huis met twee gouden en drie zilveren SpinAwards.

En het was weer dringen in de Zuiveringshal op het Westergasterrein. Rond de 2.500 gasten hebben zich verzameld voor de SpinAwards Night, wat inmiddels gezien wordt als de jaarlijkse reünie van de digitale media-branche in Nederland.

Het overzicht van alle winnaars en juryrapport is hier te vinden.

Stephan Fellinger, bestuursvoorzitter en mede-oprichter van de Stichting SpinAwards: “Met de SpinAwards willen we ons vakgebied naar een hoger niveau brengen. We kunnen trots zijn op de grote winnaars KLM en ACHTUNG!. Zij zetten in Nederland de norm op het gebied van digitale media en kunnen zich meten met de internationale top. Echte voorbeelden binnen ons vak.”