Nominaties Grand SpinAward 2016 bekend

Gepubliceerd op dinsdag 12 april 2016, 00:00

Op donderdag 21 april vindt de achttiende editie van de SpinAwards Night plaats in Het Sieraad in Amsterdam. BNN presentator Tim Hofman host dit jaar de uitreiking en zal de winnaars onthullen. Dit jaar wordt voor de tweede keer de Grand SpinAward uitgereikt. Deze prijs wordt toegekend aan de partij die de meeste impact heeft gehad op het digitale denken in het afgelopen jaar. De genomineerden zijn vandaag bekendgemaakt.

Dit jaar zijn de volgende partijen genomineerd voor een Grand SpinAward:
Achtung!
KPN
LINDA.tv
MediaMonks
N=5
Q42
Superhero Cheesecake

De genomineerden voor de Grand SpinAward hebben volgens de juryvoorzitters een grote impact geleverd op het digitale denken in het afgelopen jaar. Stuk voor stuk zijn dit partijen waar de branche trots op mag zijn. Ze leggen de lat hoger voor de gehele industrie en hebben volgens de juryvoorzitters een echte voorbeeldfunctie. Vorig jaar kwam Superhero Cheesecake als eerste als winnaar uit de bus.

Dit jaar vindt de SpinAwards Night plaats op 21 april in Het Sieraad in Amsterdam. Een prachtige locatie in het hart van de Baarsjes. Tijdens het diner worden in twaalf categorieën de winnaars van de Gouden en Zilveren SpinAwards bekendgemaakt door Tim Hofman. Per categorie worden maximaal drie Gouden en/of Zilveren SpinAwards uitgereikt. De Grand SpinAward wordt aan het eind van de avond uitgereikt. Na het diner vindt het inmiddels legendarische SpinAwards Night feest plaats. Bekijk de line-up. Benieuwd naar de genomineerden? Bekijk een overzicht op spinawards.nl/inzendingen

Het programma ziet er als volgt uit:
17.00 uur - Ontvangst dinergasten

17.30 uur - Diner met uitreiking SpinAwards

21.00 uur - Einde uitreiking

22.00 uur - Ontvangst bezoekers feest

03:00 uur - Einde feest

Kaartverkoop
 De kaarten voor het diner zijn uitverkocht. Kaarten voor het feest zijn nog te bestellen via www.spinawards.nl/ticket

Wil je meer te weten komen over de SpinAwards? Volg ons dan via Twitter en Facebook.